Maskowanie oznacza, że masz kontrolę nad tym jaki zakres produktów widzi konkretny klient lub grupa klientów.
Być może masz w swojej ofercie towary różnych marek, kierowane do różnych grup klientów. W związku z tym nie chcesz, by wszyscy widzieli wszystko – chcesz konkretnym kontrahentom pokazywać konkretne produkty. To tylko jeden z przykładów, kiedy maskowanie produktów okazuje się strzałem w dziesiątkę.
A może masz klientów VIP, którym chcesz zaoferować więcej produktów i dać dostęp do limitowanych edycji, podczas gdy pozostali klienci powinni widzieć jedynie podstawowy asortyment? Tu również maskowanie będzie dobrym rozwiązaniem.
Zastosowań jest wiele – zastanów się jak wykorzystasz maskowanie w Twoim biznesie.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.